Re: Vista Home Basic problem z uprawnieniami administratora

Autor: Dominik & Co <Dominik.Alaszewski.na.gazetapl_at_invalid.com>
Data: Wed 02 Apr 2008 - 10:02:47 MET DST

Michal Kawecki napisał(a):

> To taki skrót myślowy. Zajrzyj na advocacy, dowiesz się więcej.

Jak u pewnego polityka? ;-)

Czytuję pcoa, ale poza rzucaniem tym określeniem na prawo i lewo
nie za bardzo rozumiem, co ma posługujący się tym określeniem
na myśli (poza obrażaniem rozmówców)- może Ty wyjaśnisz?

Ja Linuksa mam w domu zainstalowanego (i używam go- ja,
moja żona i córka) i z czystym sumieniem mogę polecić go
jako system do domu (chyba, że ktoś _musi_ używać programów
"Windows only"). W pracy mam spore doświadczenie z Windows
od 3.11 przez 95,98, NT4, 2000 i XP, Visty nie miałem
okazji jeszcze pomacać (prędzej czy później pewnie się trafi)
i w związku z tym nie wypowiadam się na jej temat-
chyba to zdrowa zasada?

W związku z tym czy ja jestem "pryszczersem"? A jeśli nie,
to kto nim jest i dlaczego?

Aha, mam 34 lata i nie używam Compiza :-)

--
Dominik (& kąpany)