Re: Drukarka PDF na Windows Server 20003 ? jak?

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Wed 02 Apr 2008 - 09:03:16 MET DST

W artykule <fsv9kf$ec4$1@inews.gazeta.pl> Lukas napisał(a):

> Jak zainstalować drukarkę PDF (np PDF Creator) na Windows Serwerze 2003,
> który działa jako print serwer i udostępnić ją użytkownikom

A jakie masz problemy? Ponad rok temu zainstalowałem pdfcreatora na SBS2003
i działało to bez problemu. PDFy skonfigurowałem, aby zapisywały się
w osobnych katalogach per user.

> Chodzi o to aby
> każdy komputer mógł sobie podłączyć taką drukarkę PDF z serwera i tworzyć
> pliki *.PDF lokalnie.

Klienci podłączali się do drukarki serwerowej, ale pliki tworzyły się
na serwerze. User mógł taki plik skopiować do siebie na pulpit w razie
potrzeby, lub operować nim na sieci.

PS: prawdopodobnie była to wersja PDFCreator-0_9_3_GPLGhostscript

Jacek