vista + ms.outllok.2007

Autor: MAriusz H. <spam_at_spam.pl>
Data: Tue 01 Apr 2008 - 15:55:07 MET DST

Witam.

Posiadam viste Business (32.bit) + ms.office 2007 standard (z licencja)

Mam problem.
Dzieje sie to od poczatku zakupienia nowego notebooka.
Kiedy sciagam poczte (po 1-2 sekundach) vista mnie informuje iz outlook sie
zablokowal i mi restartuje program (czasami cos wysylka do MS).
Posciagalem wszelkie aktualizacje jakie sa dostepne... i nic...
Przeinstalowalem office ... i nic ...
Mam ten problem od poczatku zainstalowania visty (wiec przypuszczam iz
ponowna instalacja tak mi nie wiele pomorze)

MS outlook potrzebuje takze do synchronizacji z PDA.
Po drugie na drugim komputerze mam XP i outlooka (dziala bez zajakniecia)
... i sie juz do MS.Outlook przyzwyczailem (nie chodzi mi glownie o maile,
uzyma takze kalendarza oraz notatnika)

Co moze byc problemem - jak to naprawic ?

Z gory dzieki za pomoc...

MAriusz