Re: problem z <dodaj lub usun programy> winxp pro

Autor: PureNick <ibozaur_at_CTRL+X@zax.pl>
Data: Tue 01 Apr 2008 - 12:43:58 MET DST

kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie Radi29
raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:
> Witam

> ostatnio uzywalem programu total uninstaler ktory zastepowal standardowy
> windowsowski 'dodaj lub usun programy" w panelu sterowania, po
> odinstalowaniu total uninstalera windowsowy program bardzo dlugo teraz
> wczytuje liste zainstalowanych aplikacji, wyswietla ja dopiero po ok 1
> minucie, za kazdym razem trwa to tak dlugo. w czym moze byc problem?

Rozwiązania pośrednie:

1. Free Uninstaller 1.1
http://www.dhost.info/jack1024/free_uninstaller/

2. Revo Uninstaller
http://www.revouninstaller.com/revo_unisntaller_features_benefits.html

3. ZSoft Uninstaller 2.4.1 http://www.zsoft.dk/index/software_details/4
lub ZSoft Uninstaller 1.7 bez instalacji:
http://www.zsoft.dk/index/software_details/1

4. ... i mój ulubiony *Uninstall Tool 1.6.6* (ostatnia wersja freeware)
http://www.321download.com/LastFreeware/page25.html#Uninstall%20Tool
Trzeba się sporo naszukać, żeby go namierzyć, bo na stronie producenta
nie ma już tej wersji, a linki z innych serwisów w większości
przypadków
prowadzą do wersji shareware.

Pozdruffka

--