Re: wycięcie użytkownikowi prawie wszystkiego

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Thu 31 Jan 2008 - 15:21:29 MET

In news:fns8nu$sih$1@srv.cyf-kr.edu.pl,
*Alik* <a@a.com> typed:
> Użytkownik "Kajetan" <no-mail@no-problem.pl> napisał w wiadomości

> Zrobiłem w ten sposób i teraz śmiga całkiem fajnie. Jest tylko jeden ból.
> Po wciśnięciu ALT+F4 shell się zamyka...
> Ustawienie w [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows
> NT\CurrentVersion\Winlogon] klucza "AutoRestartShell"=dword:00000001 nie
> pomaga na tą bolączkę (nie odpala ponownie nowego shell'a). Czy trzeba coś
> jeszcze ustawić, żeby sheel po zamknięciu był startowany ponownie?

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer
wartośc DWORD NoClose = 1
lub uruchamiamy "Zasady zabezpieczeń lokalnych".
Przechodzimy do "Ustawienie zabezpieczeń" > "Zasady lokalne" >
"Przypisywanie praw użytkownika".
Z prawej strony okna dwuklik na wpis:
"Zamykanie systemu" możemy tam dodać użytkownika / użytkowników lub całą
grupę która będzie mogła wyłączyć.