Re: kontroler dysku SATA w Vista

Autor: Grzegorz <ramones_at_op.pl>
Data: Wed 30 Jan 2008 - 23:14:38 MET

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał w
wiadomości news:fnnlh3$lj8$1@atlantis.news.tpi.pl...

> A po co Ci programik, przywróć pliki rejestrowe z lokalizacji
> Windows/Repair do .../system32/config (spod konsoli) i wejdz do systemu,
> lub usun z rejestru gałąź HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Enum

pierwsza opcja dla zbyt tajemnicza dla mnie, nie umiem - nie zaryzykuję, ale
usunąć zrejestru gałaź już prędzej. Zapytam, bym jako blondyn dobrze
zrozumiał: mam wejść do edytora rejestru i usunąć całą gałąź
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Enum a następnie zrobić
'uruchom ponownie' i
od razu przy odpaleniu płyty instalacyjnej windows, oraz wybraniu opcji
napraw instalację będę mógł zainstalować sterownik dysku SATA?

pozdrawiam