Re: Problem z nagrywarką DVD LITE-ON SOHW-1693S

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Wed 30 Jan 2008 - 19:40:25 MET

In news:fnqepi$lv6$1@atlantis.news.tpi.pl,
*Tommy* <tomek237@wp.pl> typed:

> Piotrek działa ! (-:
> Wielkie dzięki...tylko proszę powiedz mi czy mogło być spowodowane tego
> braku napędu DVD, żebym na przyszłość wiedział?
> Jeszcze w weekend ostatni z niego skorzystałem.

Też tak mogło być.
Ten problem może wystąpić w przypadku nieudanej migracji sterowników filtrów
w stosie magazynowania dysków CD i DVD.
Po usunięciu wpisu rejestru UpperFilters oraz LowerFilters
niektóre programy, takie jak programy do nagrywania dysków CD, mogą przestać
funkcjonować. W takim przypadku ponownie zainstaluj niedziałające programy.

PS. Teraz już wiesz gdzie szukać ;-)