"Mój komputer" i IE bardzo długo wyświetlają zawartość

Autor: Karol <ms_delete_at_delete.poczta.mr.com.pl.delete>
Data: Tue 29 Jan 2008 - 22:12:58 MET

Witam,
mam taki problem - "Mój komputer" (Windows Explorer) jaki i IE
bardzo długo się zbierają aby wyświetlić zawartość.
Tzn. samo uruchamianie obu programów jest normalne,
ale zanim "Mój komputer" pokaże dyski w komputerze
to swieci ta swoją latarenką z 10-15 sekund...

Nie ma mapowanych dysków, "Moje miejsca sieciowe" są puste,
a system operacyjny jakby szukał jakiś połączeń sieciowych
lub czegoś innego.

OS: Windows XP SP2 PL

Z góry dziękuję za sugestie co sprawdzić
Karol