Połączenie z netem - SBS4,5

Autor: waldek <brak_at_wp.pl>
Data: Tue 29 Jan 2008 - 13:42:30 MET

Mam taki dziwny wynalazek SBS 4,5 dla szkół i mały problem (wiem że dla
niektórych to zabytek):
Serwer ma dwie karty sieciowe, karta wewnętrzna dział klienci logują się
normalnie.
Karta zewnętrzna, ktora ma dostarczyć net do serwra jest podłaczona do
serwera linuxowego, który dzieli net i ta karta:
1. nie pinguje żadnego adresu internetowego po nazwie i IP,
2. prawidlowo pinguje serwer linuxowy
3. po wpisaniu DNS który jest na linuxie pingowaniu nazwy np www.wp.pl
pojawia się dodatkowo adres IP ale nie pinguje adresu
WAldek
Gdzie leży błąd
Ps Na Linuxie nie ma ograniczeń w polączeniu z netem