Re: blad wyswiretlania w Outlooku xp

Autor: ikov <ikov1__at__t-l-e-n.pl>
Data: Tue 29 Jan 2008 - 08:45:28 MET

Czasami sie tem calkowicie
> wylaczy bez ostrzezenia. Wirusow itp. nie ma. Co to moze byc?

Kiedyś miałem skrzynkę na Outlooku, a w niej kilkaset wiadomości, w tym
sporo trochę ważących załączników. Z czasem otwierał się koszmarnie
długo, nie potrafił wyświetlać wiadomości nawet napisanych gołym tekstem
(mimo zastosowania kompresji i czyszczenia - domyślnej funkcji
porządkowania). Do tego potrafił wysypać się w dowolnym momencie.
Zainstalowałem Thunderbirda który zaimportował dane z Outlooka i żadnych
problemów nie robił.