Re: Zamiana grupy roboczej na domenę - pytanie.

Autor: <koski.andrew_at_gmail.com>
Data: Mon 28 Jan 2008 - 13:37:47 MET

On 28 Sty, 13:19, Radosław Sokół <Radoslaw.So...@polsl.pl> wrote:

> Normalnie. Uruchamiasz domenę (ino prawidłowo skonfigurowaną,
> by Ci widział z poziomu stacji centralny katalog kont użytkow-
> ników) i udostępniasz, nadając prawa kontom domenowym, a nie
> lokalnym.
>
> Kluczowym ustawieniem jest DNS: ma być poprawnie zainstalowany
> na kontrolerze AD, a każda ze stacji ma mieć w konfiguracji
> TCP/IP wpisany *tylko* jeden DNS -- właśnie kontroler AD.

oooo... to juz widze w czym moze tkwic problem...
o ile serwer DNS byl skonfigurowany poprawnie (tak mysle)
to w sieci wszystko jest po dhcp, nie byl z palca wpisany adres dns
serwera.

Bardzo dziekuje za pomoc, pomoglo.
po wpisaniu z palca adresu dns, wszystko biega cacy i mam dostep do
bazy uzytkownikow serwera :-D
Widze ze jeszcze dluuuga droga przede mna :)

jeszcze raz dziekuje i pozdrawiam!