Re: Pytanie odnośnie ważności licencji OEM.

Autor: chiroproktolog <chiroproktolog_at_onet.eu>
Data: Sun 27 Jan 2008 - 22:36:17 MET

T.N. wrote:
> Otóż to. Ustanawia się prawo, które działa wbrew woli ogromnej części
> społeczeństwa, de facto przeciwko społeczeństwu. A jako pewną formę
> legitymizacji tych działań stosuje się "demokrację" właśnie, próbując
> dodatkowo argumentować etyką (sic!) i wzbudzać wyrzuty sumienia lub
> coś podobnego. Też mam nadzieję, że to będzie miało krótkie nogi.

  Jak widac są tacy co dali się "oszołomić" - pytanie czy to są aktywiści
ideowi czy sponsorowani - faktem jest, że działalność "aktywistów" przynosi
wymierne efekty (widzę po zachowaniu znajomych) bo ludzie coraz częsciej
legalizują Windows (teraz kosztem nawet 280 zł) ale co ciekawe zazwyczaj
"zapominają" o legalizacji reszty oprogramowania, którego producenci chyba
nie mają wystarczającej "siły" przebicia :)