Re: 3GB switch i błąd XP.

Autor: <f1j_at_k_?>
Data: Sun 27 Jan 2008 - 22:35:10 MET

> No zgodzić się nie mogę, bo nawet mając 2GB można zapodać proces który
> będzie wykorzystywał
> 1,9 GB i będzie ok.
> U znajomego na 2GB pamięci działa i nie ma problemu.
> Po odblokowaniu granica wykorzystania pamięci wzrasta ponoć do 2,6 GB.

ale co to ma do rzeczy??

cytuje za http://support.microsoft.com/kb/833721/pl

Ten przełącznik wymusza w systemach z procesorami x86 przydział 3 GB
wirtualnej przestrzeni adresowej dla programów oraz 1 GB dla jądra i
składników wykonawczych. Program musi być odpowiednio zaprojektowany,
aby korzystał z dodatkowej przestrzeni adresowej w pamięci. Korzystając
z tego przełącznika, programy trybu użytkownika mogą uzyskać dostęp do 3
GB pamięci, a nie jak zwykle do 2 GB przydzielanych przez system Windows
dla programów trybu użytkownika. Przełącznik przenosi punkt początkowy
pamięci jądra systemu do 3 GB.