Re: Vista OEM + XP OEM na jednym kompie

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sun 27 Jan 2008 - 01:00:35 MET

** Hary.Keogh@gmail.com wrote:

> Mam laptopa z preinstalowaną Vistą Home Premium OEM. Chciałby równocześnie
> korzystać z XP. Czy zakup i instalacja XP w wersji OEM jest zgodna z prawem.
> Czy też jestem skazany na Boxa?

Musisz kupić box. Jeżeli laptopa kupiłeś w tym miesiącu to masz jeszcze szanse
skontaktować się ze sprzedawcą i zakupić od niego również OEM, tak aby on mógł
sobie to jeszcze zafakturować normalnie bez większych problemów. Sprzedawca
powinien na to pójść no bo w końcu to w jego interesie jak najwięcej sprzedać.
:)