Re: Pytanie odnośnie ważności licencji OEM.

Autor: [oktan] <habros_at_op.pl>
Data: Sat 26 Jan 2008 - 23:22:41 MET

Konrad Kosmowski pisze:

> Ja tak twierdzę. Jeżeli uważasz, że jakiś punkt licencji Windows jest niezgodny
> z prawem i to automatycznie czyni _całą_ licencję niezgodna z prawem, to w tym
> układzie nie możesz używać tego oprogramowania

Teoretycznie nie powinienem. Tylko zastanow sie kto zbierze (powinien
zebrac) burze?
Nie powinienem pracowac za zlotowke na godzine 100 godzin/tydz bo to
niezgodne z prawem pracy.Jak myslisz kto za to beknie w sadzie gdy
sedzia ujrzy umowe o prace na stole?
Mozna by dodac jeszcze , ze w owej umowie to jedyny niezgodny z prawem
punkt - reszta bez zarzutu.

--
"W demokracji większość wysiłków wszystkich partii idzie na udowodnienie
  że inne partie nie potrafią rządzić. A przecież to oczywiste."