Re: Opóźnienie uruchamiania programu

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Sat 26 Jan 2008 - 20:48:55 MET

Dnia Sat, 26 Jan 2008 16:04:36 +0100, sTav napisał(a):

> http://marmro.homeip.net/Delayexec.zip

Muszę opóźnić tylko jeden program, więc zacząłem od delayexec bo mały. Są
kłopoty. Umiem go wykorzystać na dwa sposoby, oba do kitu :)
1. Robię bata a w nim piszę c:\delayexec.exe "C:\Program
Files\Folding@Home\winFAH.exe" 60
To działa ale przez czas opóźnienia mam czarnego kleksa cmd na ekranie.
Szło by uruchamiać to bardziej dyskretnie?
2. umieszczam delayexec.exe w Autostarcie a we właściwościach dopisuję mu
parametry :) Nie trybi, niestety.

--
Jacek