Re: Pytanie odnośnie ważności licencji OEM.

Autor: Chichotek <zy_at_erpuarg.jnj.cy>
Data: Sat 26 Jan 2008 - 12:24:28 MET

Był 25 styczeń (piątek) gdy o godz. 21:35 *Wojciech "Spook" Sura*
napisał(a):

> Cóż, nie wątpię. Nie zmienia to jednak faktu, że jeśli próbuję aktywować
> system na drugim komputerze mimo, że mam licencję OEM, to nawet gdy
> aktywacja się powiedzie, to jestem takim samym oszustem jak np. fałszujący
> pieniądze.

Sądze że MS woli bys aktywował po raz drugi ich system OEM niz instalował
jakiegos pirata, zawsze mogą powiedziec, że statystyka legalnego
oprogramowania jest coraz wyższa...Ty sie bardziej przejmujesz niz MS który
czasem nie ma skrupułów by robic nas w chuja jak ma okazje...

--
Pozdrawiam, Chichotek
DFI nf4 Ultra, AMD64+AC Freezer, 2xKingston, Gigabyte, 3xSeagate,