Re: Pytanie odnośnie ważności licencji OEM.

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Sat 26 Jan 2008 - 09:40:56 MET

Użytkownik "T.N." <nie_pisac@invalid.invalid> napisał w wiadomości
news:slrnfplpg4.23f.nie_pisac@localhost.localdomain...

> Aż mnie zemdliło...

Może podać gorzką herbatkę?

>Prawo ustalają ci, którzy mają pieniądze. Zresztą
> widać to na tym przykładzie idealnie. A tzw. "demokracja" funkcjonuje tu
> jako przykrywka głównie po to, żeby wysoce naiwni mogli wygłaszać peany
> jak ten powyżej.

Wiesz - ja Ci nawet przyznam rację - Tych bogatych szczególnie widać
na polskich drogach - w wielkim poważaniu mają jakiekolwiek przepisy
i płacą za to jak za zboże - nawet życiem swoim i nie tylko swoim.
Zastanawaim się tylko, czy to oni sami sobie ustanowili takie prawo...

Piciu