Udostępnienie drukarki nie sieciowej w sieci - kłopocik

Autor: Poldekk <noczelny_at_gazeta.pl>
Data: Thu 24 Jan 2008 - 23:14:26 MET

Mam drukarkę, która wedle instrukcji obsługi "nie jest drukarką
sieciową". Chodzi o HP DeskJet 400c. Podłączam ją przez port równoległy
do komputera A z XP Pro SP2 i z tego komputera drukuje elegancko. Czy
mimo tego, że "ta drukarka nie jest drukarką sieciową" można ją
skutecznie udostępnić przez sieć dla drugiego komputera B z XP Home?
Instrukcja była pisana w czasach Windows 3.11 i pierwszego wydania Win
95, więc może w epoce XP już się da? Na komputerze B wyszukałem drukarkę
w sieci, zainstalowałem, ale niestety próba wydrukowania jak na razie
kończy się niepowodzeniem - zamiast drukować drukarka wysuwa głowicę jak
do wymiany kardridża...