Re: GA-P35-DS3 i AHCI

Autor: Phyt0n <1phyton1_at_1frazpc.1pl>
Data: Thu 24 Jan 2008 - 17:36:33 MET

Jacek Kalinski wrote a message concerning to following matters on 2008-01-24 14:29:

> Dziękuję, ale ja nie potrzebuję niczego instalować.
> Proponuję poświęcić więcej uwagi w przyszłości na to, komu odpisujesz,
> a nie klikać wyślij byleby szybciej.

odpisalem na Twojego posta, zeby zachowac kolejnosc odpowiedzi, ale nie
kasowalem postu kolegi, ktory zakladal watek - oczywiste, ze zwracalem sie do
niego. czytam posty w drzewku i stad taka moja odpowiedz a nie po to, zeby
"klikac wyslij byleby szybciej" ...

--
Pozdrowienia!
Marcin "Phyt0n" Paczkowski