Re: Obraz dysku pod SATA II

Autor: wredny_menel <wredny_menel.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Thu 24 Jan 2008 - 00:00:29 MET

eMeS <gissen_Noo_spam@o2.pl> napisał(a):

> witam
> W zaden sposob nie idzie zrobic obrazu partycji systemowej na dysku SATA
> II.. Norton Ghostem 2003 utowrzylem sobie boot dyskietke i dodatkowo boot CD

  Jezeli używasz Norton Ghosta z dyskiem SATA to uruchamisz
  ghost.exe z opcją -NOIDE (ghost.exe -NOIDE)

> [...]
> wszystko pieknie szło a teraz nic...:( Odpala sie emulacja dyskietki na CD
> prawidlowo ale... jak wpisuje komende : ghost.exe ( ktory wgrany jest na
> plyte) to pojawia sie: bad command or file name. Robie polecenie dir /p
> i.... w ogole nie widzi tego pliku sa tylko podstawowe dosowe. ! :(((( Nie
> ma znaczenia czy partycja systemowa jest pod FAT32 czy NTFS,
> sprawdzalem.Natomiast jesli odpalam ghosta z dyskietki to wszystko sie
> ładuje tzn. PC-DOS i pojawia sie ekran ghosta z klepsydra i nastepuja
> totalna zwiecha systemu :((( Pomózcie bo juz nie mam pomyslu jak to obejsc

  Jeżeli chesz uruchomić ghosta z CD, a jak wynika z Twojego opisu
  CD wykonałeś Metoda 2 (wymagany obraz dyskietki startowej Windows + plik
  GHOST.EXE) to ghost.exe nie będzie na na A: a znajduje się na dysku
  o kolejnej wolnej literze( w opisie z linku który przytaczasz jest błąd !)
   i należy go odszukać.

Powodzenia ;>