Re: usb hard drive potrable problem

Autor: bartosce <gafel_at_o2.pl>
Data: Wed 23 Jan 2008 - 16:48:21 MET

On 23 Sty, 07:55, Phyt0n <1phyt...@1frazpc.1pl> wrote:

> takie dyski przewaznie podlacza sie pod dwa porty USB, bo jeden daje za malo
> szmocy ... w komplecie powinien byc odpowiedni przewod 2xUSB..
> --
> Pozdrowienia!
> Marcin "Phyt0n" Paczkowskihttp://phyton.tk|| GG:507613 || ICQ:27687525

podlaczylem pod drugi port usb i dziala ale wyskakuje mi komunikat
przy rozruchu dysku:
skok napiecia na porcie koncentratora
urzadzenie usb przekroczylo limity zasilania swojego portu
koncentratora.
moze dlatego ze dziala jak jedna wtyczka jest w porcie kompa(usb 1,1)
a druga w pcimci(usb 2,0) bo inaczej nie chce dzialac.
bart

ps wiem ze nie na temat ale jaki polecacie antywir coby kompa nie
zamulal mam 1,2GHZ z 512 cache i tylko 256 ramu