usb hard drive potrable problem

Autor: bartosce <gafel_at_o2.pl>
Data: Tue 22 Jan 2008 - 17:50:21 MET

posiadam laptopa dell latitude c400, z jednym portem usb 1,1 system
XPsp2 pl
zakupilem dysk zewnetrzny zasilany przez usb 2,5 cala 120 GB portable
hitachi pod usb 2,0 (na 1,1 tez powinien chodzic)
podlaczam i dysk nie chce wystartowac (sprawdzilem na innych kompach -
dziala)
zakupilem pcimcie usb 2,0 cardbus 32bit - efekt ten sam dysk jakby
chcial ruszyc a nie moze
podlaczylem pendriva pod usb 1,1 dziala bez zazutu
czyzby byl jakis problem z zasilaniem? bo to tak wyglada jakby
dostawal za malo pradu ale ja laik jestem:P
bart