IBM T41 - problemy z podlaczeniem dyskow przez usb

Autor: Mazurzak <kruklanki_at_gazeta.pb>
Data: Tue 22 Jan 2008 - 11:47:15 MET

Sprawa wyglada tak. przeinstalowalem WinXP i od tamtej pory mam klopoty. W
managerze urzadzen (MU) nie mam zadnych wykrzyknikow ani znakow zapytania. w
dzienniku zdarzen tez czysto.

Problem pojawia sie wtedy kiedy podlaczam cos przez usb (najczesciej
pendrive'y i inne dyski zewnetrzne). system wykrywa podlaczenie natomiast
nie jest w stanie automatycznie zainstalowac sterownika. W MU przy
nowopodlaczonym urzadzeniu pokazuje sie znak zapytania (np. ? flash disk) i
jak recznie wskaze by wyszukal sobie sterownik (aktualizuj sterownik ->
next -> next -> finish) to znajduje ale automatycznie nie. Z racji tego ze
prace mam taka ze kilka razy dziennie wlaczam nowy dysk jest to strasznie
uciazliwe.

System aktualizowany na biezaco. zaktualizowalem tez wszelakie
sterowniki,bios i dodatkowy soft ze strony ibm i dalej nic.
Moze sie myle ale wydaje mi sie ze brakuje domyslnej sciezki do sterownikow
istniejacych juz w systemie.

jak to poprawic?