Re: Opera vs IE

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 22 Jan 2008 - 00:30:20 MET

Dnia Mon, 21 Jan 2008 23:53:48 +0100, Paweł Tomaszewski napisał(a):

> Jako doświadczony użytkownik Opery odradzał bym jej wersję testową dla
> kogoś początkującego. Nie poradzi sobie z problemami które beta stwarza i
> tylko się zrazi do tej wspaniałej przeglądarki. Niech instaluje normalną
> wersję.

Podałem betę za betę :-). Ale oczywiście masz rację. Aczkolwiek bawię
się już dłuższy czas najnowszym piątkowym buildem i jak na razie
znalazłem tylko jeden błąd związany z obsługą widgetów. Przy okazji
stwierdziłem, że nowa Opera ładuje się i zamyka kilka razy szybciej od
ostatniej oficjalnej wersji i to pomimo otwierania kilkunastu okien i
książki z bookmarkami liczącej jakieś parę tysięcy pozycji. Znacznie
szybciej otwierają się też strony www. Chyba prawdą jest to co piszą na
różnych sajtach testujących, że jest to obecnie najszybsza
przeglądarka...

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/