Re: Opera vs IE

Autor: kajus44 <kajus44_USUNTO__at_wp.pl>
Data: Mon 21 Jan 2008 - 23:37:13 MET

wiadomość:2008012117161500@grush.one.pl,
nadawca:Radosław Sokół

> Pewnie wykrywają typ przeglądarki i generują inny kod. Poszukaj
> w przeglądarce opcji "udawania" Internet Explorera (User Agent
> trzeba zmienić), ale prawdę mówiąc bardziej polecam... przejście
> na Firefoksa ;)

Na FF widać praktycznie tak samo jak na IE, tylko że... Mam FF w domu -
tylko dlatego, że ma fantastycznie rozwiązane zakładki, dodawanie do
folderów zakładek jest rewelacyjne przy pomocy drag and drop (włącznie z
rozwijaniem folderów, kto ma ten wie), natomiast po pierwsze FF ssie, i to
jest fakt, po drugie nie bardzo chce mi się czekać aż program odpali, jego
rozruch konkuruje pod wględem czasu z rozpalaniem pieca hutniczego, po
trzecie zdarza się, że, nie wiem, nie rozpoznaje wszystkich linków, linki
<href> są rozpoznawane jako linki po przeładowaniu strony, nie wszystkie,
część.
Spróbuje jutro z tym przedstawianiem się Opery jako IE, powinno pomóc.

Dziękuję wszystkim w wątku i pozdrawiam