Windows XP - gdzie są hasła dostępu PPTP?

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Mon 21 Jan 2008 - 15:02:38 MET

Witam,

Od paru godzin szukam informacji o tym, gdzie Windows trzyma hasła dostępu
do połączeń PPTP... Ni cholery nie mogę tego znaleźć :(

Zainstalowałem system na nowy dysk, nie ruszając starego. Zapomniałem hasła
do jednego połączenia PPTP i za nic nie mogę go sobie przypomnieć.
Czy te hasła są trzymane w rejestrze, czy w jakimś pliku? Same połączenia są
w D&S/All Users/Dane Aplikacji/Microsoft/Network/Connections/Pbk - ale
skopiowanie pliku rasphone.pbk ze starego systemu nic nie daje poza tym, że
połączenia przestają działać :(

Co zrobić, żeby zdobyć hasło PPTP z poprzedniego windowsa - lub choćby
wszczepić je obecnemu windowsowi?

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944