Opera vs IE

Autor: kajus44 <kajus44usunto_at_wp.pl>
Data: Mon 21 Jan 2008 - 12:38:39 MET

http://kajus44.w.interia.pl/opera_vs_ie.PNG
Tak wygląda ta sam strona - moja poczta (oglądana z różnych przeglądarek)
przez którą wchodzę na swoją stronę, którą edytuję. I mam kłopot z
wchodzeniem przez Operę, bo nie ma tego WWW na niebieskim tle. i tu pytanie
- czy to wina przeglądarki, czy ustawień, w ogóle czy to TG? I dlaczego ta
sama strona wygląda aż tak różnie? Rozumiem jakieś tam rozjeżdżanie strony,
ale żeby tak różnie wyglądały nawet ikony?
Czy ktoś wie co zrobić, żeby przez Operę wejść na swoją stronę?