Re: Kreator skanera i aparatu foto. nie wykrywa aparatu

Autor: Paweł Tomaszewski <peval84_at_gezate.pl>
Data: Mon 21 Jan 2008 - 00:43:35 MET

tg wrote:

> pewnie nie ma to wiekszego znaczenia, podlacz, znajdz
> w managerze urzadzen, odinstaluj (na wypadek gdyby
> zostaly jakies sterowniki z kodaka, nie znam softu),
> uruchom ponownie, podlacz aparat, zaczekaj az sie
> zainstaluje, kliknij start, uruchom, wpisz:
> "wiaacmgr.exe -SelectDevice" enter

Sprawdziłem kilka razy i nic. System wykrywa jakiegoś Kodaka, instaluje
sobie do niego sterownik ale nic poza tym. Sprawdziłem usługi bo myślałem,
że jakiejś brakuje ale nadal nic. Przekopałem internet wzdłuż i wszerz w
poszukiwaniu rozwiązania ale nic nie dawało rezultatu.

W końcu w ostatecznym akcie desperacji odpaliłem Ghosta i przywróciłem
system do stanu z listopada. :) Pomogło... :) Komputer tak się wystraszył,
że zaczął działać jak trzeba. Aparat jest wykrywany jako aparat i nawet
Picasa się z nim bawi i ładnie zgrywa albumy.

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
    * odpowiadając na mail zamień a<->e w adresie *