Re: Ustawienie na stałe parametrów ekranu

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 20 Jan 2008 - 21:40:52 MET

"marcinp" napisał:

> Jak użytkownikom komputerów na Windows XP ustawić parametry
> ekranu tak żeby nie mogli ich zmieniać , w tym wygaszacz i hasło ?

Wziąć siekierę i poobcinać im ręce. Jednostkom co bardziej przedsiębiorczym
również palce u stóp. Następnie tylcem owej siekiery stuknąć pomysłodawcę
takiego blokowania między uszy. Najpierw delikatnie, jeśli nie pomoże -
czynność ponawiać do skutku.

> Dla ułatwienia dodam że komputery pracują w domenie Windows
> Server 2003.

A to nie jest tak, że owo hasło jest jednocześnie hasłem domenowym?

> marcin.linuks(at)wp.pl

To wiele tłumaczy...

JoteR