Re: Vista - Jak usun±æ z dysku ?

Autor: Grzegorz <bzdura_at_tuniemamaila.pl>
Data: Sun 20 Jan 2008 - 17:20:29 MET

Hello agnieszka349@gmail.com !:

> Otó¿ posiadam laptopa, na którym mam nieszczêsna Viste. Nie mam dysku
> podzielonego na partycje. System siê zablokowa³ z powodu braku
> aktywacji. Nie wiem jak usun±æ Vistê z tego dysku... CD-ROM nie
> przyjmuje ¿adnych p³yt np. p³yty re instalacyjnej Vista, ¿adnej p³yty
> z Windowsem nic... Proszê o pomoc.

Je¶li nie da siê zabootowaæ z CD (pogrzeb w setupie, co melduje przy
bootowaniu z CD ???? To siê powinno zawsze daæ w³±czyæ), to wyjmij dysk
i pod³±cz do kompa ze sprawnym systemem. Pierwsze, to podziel na
partycje. Dysk pod wind± z 1 partycj±, to jak bomba z opó¼nionym
zap³onem ....

Swoj± drog± to straszne badziewie, jak siê tak blokuje .....

pzdrw.

--
Grzegorz