Kreator skanera i aparatu foto. nie wykrywa aparatu

Autor: Paweł Tomaszewski <peval84_at_gezate.pl>
Data: Sun 20 Jan 2008 - 00:08:03 MET

Witam.

Kilka dni temu kupiłem aparat cyfrowy Kodak Easy Share V803. Po podłączeniu
tej zabawki do komputera kolegi wszystko było pięknie. Komputer go wykrył i
system uruchomił jakiś wbudowany kreator który w bardzo fajny sposób
umożliwiał zgranie fotek na dysk.

Niestety pierwszą rzeczą jaką zrobiłem po przyjściu do domu było wrzucenie
płyty z programem Kodak Easy Share... Program się zainstalował i coś
namieszał w systemie. Teraz aparat jest wykrywany wyłącznie w tym sofcie.
Nawet po odinstalowaniu tego programu i po wielokrotnych resetach komputer
jedynie wykrywa obecność aparatu ale nie uruchamia się ten kreator
zgrywania fotek. Zostaje tylko korzystanie z softu producenta a ten soft
jest wręcz beznadziejnie powolny.

Systemowy "kreator skanera i aparatu fotograficznego" nie wykrywa aparatu.
Trzeba jemu zapodać sterownik którego producent nie zamieścił na płycie CD
ani na swojej stronie internetowej.

Chciałem uruchomić "sfc /scannow" ale ta funkcja chciała przywrócić połowę
systemu operacyjnego z racji ogromnej ilości poprawek z windows update.

Więc tak. Jakie pliki w systemie odpowiadają za wykrycie aparatu i
odpalenie kreatora który tak ładnie zgrywa fotki?

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
    * odpowiadając na mail zamień a<->e w adresie *