Re: Zapętlony XP Prof

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 19 Jan 2008 - 23:31:47 MET

Dnia Sat, 19 Jan 2008 23:22:11 +0100, RR napisał(a):

> Nie mam żadnego uruchamianego z Konsoli, może znasz cos free, co można
> sciągnąć z sieci?

Spod Konsoli nie da się nic obcego uruchomić. Przełóż ten dysk do innej
maszyny i tam go przeskanuj. Ewentualnie ściągnij sobie płytkę Ultimate
Boot CD for Windows http://www.ubcd4win.com/ z antywirusami. Trzecie
rozwiązanie to postawienie na chwilę drugiego systemu obok tego
uszkodzonego, najlepiej na drugiej partycji.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/