Re: Server 2003 problem z RPC

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Fri 18 Jan 2008 - 21:32:58 MET

Użytkownik "bh" <bh@[spam]sih.pl> napisał w wiadomości
news:fmpota$gk0$1@inews.gazeta.pl...
> Zrobie to na noc ale czy mozliwe jest aby przyczyna byl dysk?

OK. Przymajmniej tak załapałem, że to może rama się skwasić.
Mnie też chyba to czeka, bo przy starcie logo BIOSu dość dziwnie się
zmieniło (inne kolory).
Nie zawadzi wykonać tego co jakiś czas profilaktycznie.

> Nie jest w najlepszej formie i pierwszej mlodosci - troche zgrzyta i
> buczy

No, jeśli system ma zadania krytyczne czasowo, choćby dostęp do pliku
wymiany, to może sypać błędami, jeśli dostęp do dysku odbywa się z
opóźnieniem, może nie zostać na czas wywołane jakieś zadanie czekające
na dysku na wczytanie, lub nie zrzucone na dysk niepotrzebne chwilowo
dane. Wtedy, gdy program nie doczeka sie tego w określonym czasie,
sypnie, że np. czegoś nie dokończył... W NT4 bawiłem się, rozmyślnie,
systemem położonym na uszkodzonym dysku (z badsektorami), aby zobaczyć,
jak się zachowa, gdy swap się będzie ślimaczył.

> :)

Jakoś nie mogę teraz zbyt trzeźwo myśleć, choć stan ów w wersji
wizycznej wywołam dopiero za chwilę :) (mocne duże piwo), więc nie chcę
Ci teraz nakłamać... przepraszam, jeśli źle załapałem rodzaj błędów...
wracam padnięty z roboty, choć niby ciężka nie jest...

--
D4
U...kąsiła misia pszczoła... O ...niedobra! - misiu woła...