Re: W2003Server - kontroler domeny i zapora

Autor: vV. <pjanista_at_op.pl>
Data: Fri 18 Jan 2008 - 12:48:21 MET

> E, bzdura. Jesli nie masz realnej potrzeby, wkladanie IIS na DC to zly
> pomysl.
> SQL nie wymaga IIS, nie wiem skad wyjales taka informacje.

Kajetan... dziękuję za odpowiedź przede wszystkim.

Instalator SQLa wyszukuje sobie zainstalowane w systemie
komponenty, po czym zgłasza to, czego mu brakuje.
IIS jest na liście. Choć prawdopodobnie potrzebny jest tylko
wtedy, gdy dostęp do baz będzie realizowany przez Internet.

> Bynajmniej. Na DC nie podnosi sie zapory, bo ciezko ja powycinac tak aby
> nie wplywala na funkcjonalnosc serwera.

A tu mnie zaskoczyłeś. Szczerze mówiąc, zmienia to
diametralnie podejście do problemu...
Znaczy co? Wyłączyć zaporę, a serwer od Internetu
odciąć innymi sposobami?
(tzn. serwer nie jest rzecz jasna wystawiony w świat,
a Internet służy mu właściwie tylko do aktualizacji
systemu i antywirusa...)

W każdym razie teraz wiem o co tu chodzi. Zapora była wyłączona,
a instalator IIS ją zwyczajnie tylko włączył.
Hm... Dzięki... :)

Pozdrawiam,
vVojtek
www.frozentime.prv.pl