Re: Przywracanie systemu - punkt kontrolny

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 18 Jan 2008 - 06:52:53 MET

Dnia Thu, 17 Jan 2008 21:53:47 +0100, Karol napisał(a):

> Michal Kawecki* <kkwinto@o2.px> :

> Nie wykonuje, mam tylko tworzone w folderach "Poprzednie wersje".

W historii zadania w Harmonogramie widać, że się nie wykonuje?

[...]
Tu jest wszystko OK.

> Microsoft Windows [Wersja 6.0.6000]
> Copyright (c) 2006 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.
>
> D:\Windows\system32>vssadmin list shadowstorage

A ta literka D:\ to błąd przy ręcznym przepisywaniu, prawda?

Zajrzyj jeszcze do Dziennika zdarzeń, czy są jakieś błędy związane z
usługą VSS.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/