Re: Integracja SP2 ->> sprobuj nlite

Autor: Phyt0n <1phyton1_at_1frazpc.1pl>
Data: Thu 17 Jan 2008 - 07:56:08 MET

Jacek Maciejewski wrote a message concerning to following matters on 2008-01-16
22:16:
> Mam mały problem. Posługuję się tą instrukcją integracji:
> http://www.centrumxp.pl/WindowsXP/359,1,Integracja_Windows_XP_z_poprawk%b1.aspx
> Niestety, do nagrywania mam tylko Nero Express, a tam jest jedynie opcja
> tworzenia CD butowalnego za pomocą dyskietki systemowej w stacji A. Nie ma
> możności wskazać na plik boot.ima, który poleca instrukcja a który mam na
> dysku. A mam wrażenie że jeśli zrobię CD z wykorzystaniem dyskietki
> systemowej, to wynikowa płyta CD owszem, zabutuje się po czym stwierdzi że
> pliku setup.exe nie da się uruchomić albo i coś innego, w każdym razie
> [...]

a sprobuj to zrobic nlite (www.nliteos.com) ... oprocz samego SP2 mozesz sobie
zintegrowac jeszcze inne poprawki, dodac pare sterownikow (np. Intel SATA do
trybu AHCI), wpisac domyslny klucz i jeszcze fure innych ustawien, a na koncu
program sam stworzy Ci plyte bootowalna (konkretnie obraz plyty do wypalenia).

--
Pozdrowienia!
Marcin "Phyt0n" Paczkowski