wywalić wi-fi w XP SP2

Autor: szaradi <szaradii_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 15 Jan 2008 - 23:59:12 MET

Witajcie
Proszę poradźcie mi jak wypierniczyć defaultowy program konfiguracji wi-fi w
XP SP2 mam wrażenie, że gryzie się z programem karty sieciowej Intela i z
programem dedykowanym do niej (wolę intela). Po instalacji
Intel/Wirelles/PRO włączają się w traju dwie ikony, oczywiście wiem, że
można się zdecydować na Microsoft lub Intel ale coś mi tutaj nie gra (tak
czy siak dwie ikony nadal się świecą).

Jak ktoś wie jak (najlepiej) odinstalować program Microsoftu to proszę o
instrukcje.

Pozdrawiam