Re: Niekończące się "zrzuty pamięci" w Win NT 4.0

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Tue 15 Jan 2008 - 20:45:44 MET

Użytkownik "jezada" <jezada@o2.pl> napisał w wiadomości
news:fmibnd$l5g$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Nie wiem co sie stało; po odpaleniu serwera
> w kólko na niebieskim tle "zrzuty pamięci".
> (debug) Jakiś problem z RAMem?
>
> Może jakiś pomysł i rozwiązanie?

Przede wszystkim, jaki komunikat?
Tzn. numer błędu i opis. Bo na razie Twój post mówi mniej więcej - mam
małego fiata, po włączeniu radia nie jeździ, co mu jest?
NT4, jak jego poprzednicy NT3.x prócz numeru błędu, 4 parametrów i
opisu, wyrzucają listę sterowników, czasem dość pokaźną.
Miałem kiedyś przypadek, że bruździł - i to bardzo - akurat jeden gdzieś
ze środka tej listy. Usunięcie pliku "na chama" uratowało system.
Potem podłożyłem mu sprawny plik i poszło.

Sposób postępowania z błędem zależy od tego, co i jaki go wywołało.
Co do pamięci - Memtest wyjaśni wszystko... ale odpalony absolutnie
minimum na dwa cykle, a bardzo zalecane, na minimum 3, jak chcesz na
szybko. Jak chcesz dokładnie, to conajmniej na całą noc i ew. dzień. NT
(zwłąszcza NT4, znam to z autopsji) jak i w ogóle tego pokroju systemy,
cholernie nie lubią niesprawnego sprzętu.
W Twoim przypadku trochę za mało wiemy, żeby Ci cokolwiek podpowiedzieć.

--
D4
U...kąsiła misia pszczoła... O ...niedobra! - misiu woła...