Re: Card Reader nie działa, ale przez HUB'a działa skurczybyk

Autor: Irokez <henrico8_at_op.pl>
Data: Tue 15 Jan 2008 - 18:28:25 MET

Użytkownik "Phyt0n" <1phyton1@1frazpc.1pl> napisał w wiadomości
news:fmiirj$r3b$1@news.wp.pl...
jureq wrote a message concerning to following matters on 2008-01-15 09:15:

>czasem jesli jest za dlugi przewod USB (jesli uzywasz innego niz tego co
>dostales z urzadzeniem) to taki sprzet, ktory czerpie zasilanie z USB nie
>wyrabia -> np. podlaczajac do przedniego USB nie chce pracowac poprawnie, a
>z tylu dziala bez problemu.

A więc jest tak.
Czytnik Unitek ma kabel o długości...no chyba 5cm jest.
http://www.nokaut.pl/akcesoria/czytnik-pamieci-techtop-y-908-usb-2-0-56w1.html
Podłaczam go bezpośrednio do portu USB na backpanelu płyty głównej - nie
działa - tzn pojawiają się napędy, widzę kartę, próbuję się do niej dostać i
po odczytaniu zawartości karty zdycha. Albo nie zdąży nawet odczytać i wcale
nie widać ani napędów ani karty lub mam komunikat o błędzie urządzenia.

Hub USB pasywny, unitek Y-205 z kabelkiem tak z pół metra, dodałem
przedłużacz drugie pół metra.
Po podłaczeniu czytnika tymi 5-cioma centymetrami kabelka do HUB'a jest ok.

Zrobiłem test i dodałem ten przedłużacz pół metra pomiędzy HUB a czytnik i
ten znowu zdechł.
Spokojnie działa tak stary czytnik czy też pendrive.

Dysk 2,5' 40GB USB działa na portach USB spokojnie więdz mała wydajność
prądowa portów nie wchodzi w grę.

Ok. Laptop - ma USB1.1 i pół metra kabelka nie zrobiło na nim wrażenia.

No to idę do kompa drugiego (Epox na nForce z Bartonem). Podłączam do portu
gdzie działał - działa, podłączam do drugiego obok - nie działa :/
Po odłaczeniu i podłaczeniu zagadał.
Na przedłużaczu zdechł, na kolejnym na przedłużaczu miał problemy ale
zagadał, zwolnił transmisję.. Następny port na krótko - raz działa raz nie.

Coś nieteges chyba z czytnikiem i chyba musi siać nieźle po kablach skoro
nawet trochę cm na druku płyty głównej to problem.

Albo źle trafiłem na egzemplaż albo niezły gniot z tego czytnika.
A różne rzeczy już podłaczałem do mojego kompa.

Pozdrawiam.

--
Irokez
Uwaga:adres bez cyferki :)