[XP] Co z tymi uprawnieniami?

Autor: Mateusz Szczyrzyca <mateusz_at_annihitek.net>
Data: Tue 15 Jan 2008 - 17:24:34 MET

Witam,

OS: Windows XP Prof SP2 PL

Problem: konto użytkownika z ograniczonymi uprawnieniami, dziwnie
         się zachowuje. Nigdy nie miałem tak, by, połowa programów
         mi to oprotestowała. Outlook wymaga jakiejś tożsamości nagle,
         IE i WMP nie pozwolą się skonfigurować na koncie użytkownika
         tylko dla niego. Cały czas dziwnym trafem układ klawiatury EN
         widnieje - jego zmiana nie jest możliwa z paska, dopiero
         gimnastyką w Panelu Sterowania.
         Praktycznie nie mogę nic zmienić z bardziej przyziemnych opcji.
         Mapowanie na szczęście działa (i drukarka), ale...

         Co najistotniejsze - wszystkie cudem dokonane zmiany,
         czyli mapowanie dysków, zmiana układu klawiatury, lecą w
         diałby po wylogowaniu się. Czyli krótko mówiąc system nie pozwala
         userowi na dokonanie jakichkolwiek ustawień i zapisanie ich.

XP z wszystkimi aktualnymi poprawkami, świeżo po instalacji.
Pierwszy raz mi się zdarzyło, bo konto użytkownika było tak okrojone.
Gdy typ konta zmienę na użytkownik zaawansowany, tudzież administrator,
wszystko zaczyna działać pięknie, tylko mi chodzi o to, aby na użytkowniku
chodziło. Grzebałem już w opcjach zabezpieczeń lokalnych, ale nic tam
nie wynalazłem.

PS Nie wiem czy to ma znaczenie, ale Documents And Settings owego
użytkownika mam odtworzony z backupu (siedział na innej partycji). Co
prawda spoglądałem na uprawnienia tegoż, ale nic niepokojącego nie
znalazłem.

Dzięki z góry za wszelką pomoc,
Pozdrawiam.

--
<http://www.abstynenci.pl> :: <http://www.bikertrzebinia.pl>
Szła baba koło lotniska i ją przelecieli.