Re: Niekończące się "zrzuty pamięci" w Win NT 4.0

Autor: ikov <taka__at__pospoli.ta>
Data: Tue 15 Jan 2008 - 15:08:32 MET

jezada pisze:
> Nie wiem co sie stało; po odpaleniu serwera
> w kólko na niebieskim tle "zrzuty pamięci".
> (debug) Jakiś problem z RAMem?
>
> Może jakiś pomysł i rozwiązanie?

Na Win NT 4.0 mi także często wyskakują bluescreeny z błędem
ntoskrnl.exe, ale niekiedy komputer włącza się bez problemów.
Przeinstalowanie pliku z oryginalnego CD, nawet podmiana na ten z
identycznego komputera nic nie dało. Przeinstalowałem system, przez
jakiś czas było dobrze... i się znów krzaczy. Na razie komputer poszedł
w odstawkę, ale niedługo znów wraca do pracy jako stacja robocza, więc
problem powróci.
No chyba że zainstaluję jakiegoś linuksa, właściwy program odpalony w
wine... no i odpada obciążający system antywirus i firewall.