GG i banery (NTG?)

Autor: kajus44 <kajus44usunto_at_wp.pl>
Data: Tue 15 Jan 2008 - 13:46:37 MET

Mam w domu GG, i przy załączaniu nie wyskakują mi żadne okienka reklamowe,
a w okienku rozmowy też nie mam żadnych reklam. Zrobiłem to kiedyś,
tylko... zapomniałem jak. Nie przypominam sobie żebym cokolwiek instalował
- żadnych programów typu banner bloker czy coś w ten deseń. Czy ktoś może
wie jak ja to zrobiłem? Będę wdzięczny za odpowiedź. Może coś w rejestrze?
jakaś blokada linka z którego te reklamy są zasysane? Pozdrawiam serdecznie
i z góry dziękuję