Card Reader nie działa, ale przez HUB'a działa skurczybyk

Autor: Irokez <henrico8_at_op.pl>
Data: Mon 14 Jan 2008 - 18:09:17 MET

Witam.

Może ktoś pomoże i nie będę musiał reinstalować system (Windows XP SP2)

Kupiłem na aledrogo czytnik 56in1 UNITEK. Fajne, szybkie, moją CF Sandisk
Extreme III zapisuje/odczytuje z prędkością 18MB/s ale...
No właśnie. Podłaczyłem do komputera, znalazł nowy sprzęt po czym stwierdził
problemy. No to pod drugie USB i to samo, no to pod 3-cie z tyłu na
backpanelu - znalazł sprzęt nowy i zdechł. W menadzeże dałem odinstaluj to
coś z wykrzyknikiem. Potem odpiełem, podpiełem, znalazł i zdechł.

Kupiłem też HUB'ik no to podłączam HUB'a - gra gitara, podłaczam do niego
czytnik - gra gitara ! co jest?

Wyciągam laptopa - wpinam i działa...
Idę do drugiego kompa - wpinam - działa.

Wracam... kopię po necie i znajduję opis jak dodać do usbstor.inf swój
reader po odczytaniu VID/PID; a więc:

[Manufacturer]
%Unitek.Mfg%=Unitek
[Unitek]
%USB\VID_058F&PID_6362.DeviceDesc%=USBSTOR_BULK, USB\VID_058F&PID_6362
[Strings]
Unitek.Mfg
USB\VID_058F&PID_6362.DeviceDesc = "56 in 1 Card Reader"

Teraz mam tak - wpinam czytnik, znajduje go, widzę kartę, próbuję się do
niej dostać i dioda na czytniku pomiga i gaśnie - karty brak.

Any idea?

PS, jeśli ważne to WinXP SP2 co napisałem, CoreDuo, czipset P35 i stary
czytnik 12in1 działa ale kupiłem nowy bo niestety ma problemy z 1GB
Sandiskiem a 2GB wogóle nie widzi.

Pozdrawiam.

--
Irokez