Jak to jest z tym Frameworkiem?

Autor: michalek <michales_at_polbox.com>
Data: Mon 14 Jan 2008 - 17:11:35 MET

Jest sobie komputer z Win XP.
Chciałem zainstalować wersję Trial interesującego programu -
do pracy potrzebuje .Net framework 2.0
Więc zainstalowałem. Program okazał się "za ciężki"
jak na niezbyt już młody komputer. Dlatego odstapiłem
od programu i zdeinstalowałem go.
.Net Framework pozostał w systemie.

Na programie mi jednak zależało dlatego spróbowałem
jego starszą wersję zainstalować.
Ten w czasie instalacji woła że potrzebny jest mu
.Net framework 1.1
Co jest do ch...y czy w systemie trzeba mieć wszystkie
wersje tego Frameworka? To programy nie potrafią się
posługiwać nowszymi? Kolejne kilkadziesiąt MB trzeba
wrzucić na (niedużą już) partycję systemową i niewiadomo
ile w RAMie zająć?