Re: Klopoty z Dscalerem

Autor: <marcin.wira_at_gmail.com>
Data: Sat 12 Jan 2008 - 18:35:47 MET

Witam. Podepnę się pod wątek.

Mam tą samą kartę (WinFast dv2000) i niestety mam problem z dźwiękiem,
tzn. nic nie słychac. Zgrywam materiał z kamery VHS - audio z kamery
jest podłączone do wejścia karty TV, natomiast karta TV jest spięta
oddzielnie z kartą muz. do line-in. Próbowałem już różnych ustawień w
sekcji Settings -> Advenced Settings, jak również w w Actions ->
Recording -> Options i niestety nic nie pomaga. Pytałem już Pana
Google o rozwiązanie problemu ale niestety żadnego rozwiązania, które
przyniosło by efekt nie znalazłem.

Każda sugestia mile widziana :). Z góry THX.