Re: Windows Update - Vista

Autor: Maciej Obłaza <see_at_signature.pl>
Data: Sat 12 Jan 2008 - 17:48:46 MET

In news:fmapa8$i3q$1@nemesis.news.tpi.pl,
*Golibroda* <ala@ma.asa> typed:
> Kod błędu ten sam, nie pomogło.................:(

nie pamietam z kąd to mam, ale spróbuj usunąć całą historię przeglądania
w opcjach internetowych (dostęp poprzez panel sterownia, lub menu IE7)
zaloguj się na konto administaratora, wyczyść na nim historię przeglądania -
nie zaznaczaj usuwania dodtaków dla IE, następnie spróbuj ponownie uruchomić
update, też ręcznie w panelu sterowania. Mi pomogło.

Pozdrawiam.

--
moblaza[at]box43(dot)pl