Notowanie zdarzeń po kategoriach i pod kategoriach itd

Autor: Harpik <harpik1_at_gmail.com>
Data: Sat 12 Jan 2008 - 10:05:03 MET

Poszukuje programu ktory mialby mozliwosc notowania kolejno
wykonywanych zdarzeń i zaliczania ich do konkretnej kategori, pod
kategori itd.. najlepiej zeby tych kategori bylo duzo.
Czegos takiego ze na poczatku jak wybiore dana kategorie to z jednej
strony wyskakuja mi dane informacyjne do tej kategori, a z drugiej
strony wyskakuje mi ostatnie wydarzenie, ewentualnie wydarzenie o
okreslonym statusie.

Wlasciwie jest to prosta bazodanowa aplikacja, tylko ze ja tego nigdy
nie widzialem, a nie wierze zebym musial cos takiego napisac od
poczatku.

Na dobra grupe to zaadresowalem ? bo sam nie wiem jak tego szukac.

Pozdrawiam
Piotrek