Re: Czym dorobic nowe rozdzielczosci - ATI RAGE?

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sat 12 Jan 2008 - 02:27:58 MET

Użytkownik "Phyt0n" <1phyton1@1frazpc.1pl> napisał w wiadomości
news:fm7lbj$54n$1@news.wp.pl...
hmm ... chyba raczej nie obejdzie sie bez zakupu nowszej karty - np.
R8500/9100
albo cos wyzej ...
a swoja droga to nie chcesz miec karty z DVI - na takim monitorze
zauwazysz
roznice pomiedzy polaczeniem po RGB a DVI ... chyba ze masz monitor bez

***

Chcieć zawsze chiałem mieć coś fajnego :)
ALe na razie priorytetem (choć niekoniecznie do zrealizowania w
pierwszej kolejności - tak to śmisznie się przedstawia...) jest radio,
które już sobie upatrzyłem - FT817ND.
Planuję też monitor taki, jak tu:
http://www.ceneo.pl/976521
A nawet dwa... Bywa, że i tego mało... (na małym monitorze wcisnąłem
1440x900, na dużym 1920x1200 (i Overlay prawie szlag trafił, no,
szczatkowy jest, ale nie mam wyboru), bywa, że pewne rzeczy się mimo to
nie mieszczą... a ja choleeerrrnie nie lubię przewijać obrazu...)
Niech ktoś mi podpowie liczby do Totka, połowę dla niego... :)

--
U...kąsiła misia pszczoła... Ty ...niedobra! - misiu woła...
Za me męki, za me bóle, roz...montuję wszystkie ule!