Re: nonpaged bsod

Autor: Pink <Pink_at_WYTNIJ-TO.op.pl>
Data: Fri 11 Jan 2008 - 23:39:49 MET

Dnia 2008-01-11, o godzinie 22:47:06, użytkownik *Osadnik* napisał(a) w
wiadomości: <news:fm8oe3$fvs$1@nemesis.news.tpi.pl>

> usuń pagefile.sys i pogadamy :)

Usunąłem kilka miesięcy temu, a system jest dalej stabilny jak skała.
Jedyny zauważalny objaw uboczny, to sporadyczne komunikaty o za małej
ilości pamięci podczas grania w Crysisa. Mam 2 GB RAM-u.

> oczywiście przypisany na sztywno.

Jak przypiszesz go na sztywno, to plik pagefile.sys pojawi się na dysku i
system zacznie z niego korzystać, a to z kolei uniemożliwi jego
usunięcie...

--
Pozdrawiam
Pink